środa, 6 czerwca 2012

15 Rozdział

*włączcie to klik*
Blondyn szybko odepchnął Dominice i podszedł do mnie , obejmując mnie w tali . - To nie tak jak myślisz skarbie . - tłumaczył się Niall . Zabrałam jego ręce ze swojej tali . - A co mam myśleć ? No powiedz mi co ? - szeptałam . Nie miałam sił krzyczeć . Po chwili podeszła do mnie Dominica . - Pamiętaj kochana , to że jestem z Malikiem nie oznacza że możesz mi tak po prostu zabrać Niall'a . Jeżeli będziesz z nim pożałujesz tego . - pogroziła mi dziewczyna i wyszła . Zaczęłam bardziej płakać . - Wiążąc się z tobą myślałam że nasza miłość będzie z każdym dniem bardziej się pogłębiała . Kocham cię , jesteś dla mnie całym światem , wiedząc że nasz związek się burzy , powinieneś walczyć o niego . Nie wiesz jaką dzisiaj sprawiłeś mi przykrość , liczyłam na ciebie , a ty mnie zawiodłeś . - Irlandczykowi również łzy naszły do oczu , nic się nie odezwał . Cofnęłam się kilka kroków w tył i wybiegłam z pomieszczenia . Po drodze wleciałam na Harrego który wciąż na mnie czekał . Kiedy zobaczył moją twarz całą zalaną w łzach , mocno mnie przytulił . Nie miałam sił na ucieczkę , wtuliłam się mocno w loczka . Po kilku minutach oderwałam się od niego . - Muszę iść . - powiedziałam zapłakanym tonem . - Pójdę z tobą , poczekaj . Proszę . - krzyknął loczek za mną . - Chcę pobyć trochę sama , zrozum mnie . - Harry lekko westchnął . - Błagam tylko wróć do mnie .. to znaczy do nas . - poprawił się pod koniec . - Obiecuję .- powiedziałam odchodząc. * teraz włączcie to klik* Na dworze było strasznie zimno , nie obchodziło mnie to . Poszłam w stronę mostu miłości i życzeń . Z powodu tego że było już bardzo ciemno , ludzi pod drodze praktycznie w ogóle nie było . Minęłam tylko jakiegoś kolesia . Kiedy dotarłam na miejsce usiadłam na moście tak jak bym miała skakać . Byłam strasznie zdesperowana , teraz mogłam tak po prostu skoczyć , zapomnieć o problemach . Ale nie mogłam tego zrobić . Obiecałam Harremu że wrócę do niego .. do nich . *teraz włączcie to klik* Rozmyślając dosiadł się do mnie jakiś chłopak , trzymał w ręku nóż . Przestraszona wstałam myśląc już o ucieczce , niestety nie zdążyłam , mężczyzna wstał pierwszy ode mnie . Przyłożył mi nóż do gardła . - Jeżeli nie zrobisz tego co ci każe , możesz nie wyjść z tego żywa , rozumiesz ?! - potrząsnął mną chłopak . W tym momencie nic do mnie docierało , tak jakbym nic nie rozumiała , nic nie czuła . Po prostu straciłam przytomność . Kiedy się obudziłam byłam w jakieś piwnicy . Wszystko mnie bolało , byłam cała poobijana . Kiedy wstałam wszedł ten chłopak który mnie skrzywdził . - Któż to nam wstał ? Kochana zapomnij o życiu ze swoimi gwiazdkami , teraz jesteś moja , rozumiesz ?! - krzyczał chłopak , nie odpowiedziałam , płakałam cały czas . Mężczyzna po długiej ciszy uderzył mnie w twarz . - Nie płacz ! - krzyczał , zaczął mnie kopać . Skuliłam się na ziemi w malutki kłębek . Chciałam obudzić się z tego koszmaru , niestety to działo się naprawdę . Kiedy facet się obrócił aby odebrać telefon , szybko wstałam łapiąc się za brzuch i wybiegłam z ciemnego pomieszczenia . *włączcie to klik* Biegłam ile sił mi w nogach . Nieznajomy mi chłopak biegł gdzieś za mną , nie widziałam go ale słyszałam jego krzyki . Moim celem było dotrzeć do Harrego , tak do niego . Nie wiem czemu , ale przy nim czułam się bezpiecznie . Wbiegłam na ten most gdzie zostałam z niego porwana . Stanęłam na krawędzi prawie do skoku . Mężczyzna stał jakieś 15 kroków ode mnie . - Nie zbliżaj się , jeżeli to zrobisz to ja skoczę . - krzyczałam w jego stronę . On się tylko brutalnie zaśmiał i z każdym krokiem był bliżej mnie , kiedy stał koło mnie myślałam że zaraz mnie zabiję , w ręku trzymał nóż . Mocno chwycił mnie za rękę . - Julka ! Nie rób tego ! - usłyszałam znajomy głos . Poczułam wielki ból w moich plecach , wbił mi tam nóż i uciekł . Kiedy upadałam poczułam że ktoś mnie łapie , nie zobaczyłam kto , straciłam przytomność . / 3 tygodnie później /  Słyszałam ciche pochlipywanie , tak jakby ktoś płakał . Kiedy otworzyłam z ledwością oczy ujrzałam Harrego . - Harry - wyszeptałam z ledwością jego imię . Spojrzał na mnie z jego oczów leciały jeszcze bardziej łzy , lecz tym razem radości . Delikatnie mnie przytulił , płakał mi w ręce . Swoimi rękoma otarłam mu łzy .

PODOBA SIĘ ? MAM NADZIEJE ŻE TAK , TO JEST MOJE NOWE KONTO Z IMAGINAMI klik

26 komentarzy:

  1. DZIEWCZYNOO! Doprowadziłaś mnie do płaczu! Chcę następnego! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świeeeetne ! Dodaj jak najszybciej kolejną część ! Mam nadzieję, że będzie z Harrym :) Pod koniec tego rozdziału miałam łzy w oczach ;( Super piszesz.. Kocham twojego bloga ! <3 :D Wpadnij też do mnie ;) http://onedirectionimaginyyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech bd z Harrym !! <3
    Świetny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również chcę następne ,jest boski ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. BRDZO SIE PODOBA, NIECH HARRY Z NIĄ BĘDZIE PROSZE <3
    POPŁAKAŁAM SIĘ ;< SUPER <3 PISZ NASTĘPNĄ. ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. jak bd pisala o Harrym . to bd nudno o wiele wole z Niallem i nie bd tego ukrzwac . ej jedna piosenka na caly rozdział wystarczy . i dodaj dzisiaj plis ...


    http://wyinwidualizowane.mojglos.pl/pelno-badziewii-w-necie-ja-chce-pisac-o-zycia/

    OdpowiedzUsuń
  7. poryczałam sięę ;cc
    kocham tego bloga ! jak zobaczyłam, że jest nowy rodział to normalnie spadłam z krzesła ;D
    dawaj następny !! <3
    niech będzie z Niallem ;> jest tak mało opowiadań o Niallu ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj kocham too <3
    Mmmm rozpłynęłam się <3

    I znów czekam z niecierpliwością na następny ;DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ty jesteś świetna !!! Kocham to Twoje imaginy ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajebiste....♥Ale wolę rzeby była z Niallem:D♥Prosze niech bedzie z Niallem:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest świetny !!! Czekam na następny pisz szybko :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej ..! To genialne ty masz do tego talent..!<3 Czekam na kolejny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ONA MA BYĆ Z NIALLEM, ZROZUMIANO ?:<

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiaaam to :) ale dodawaj czesciej rozdzialyy bo sie strasznie niecierpliwiee :D

    http://with-me-forever-patt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. dzieje się ;)
    super ,zdolna jesteś ;]
    zapraszam do mnie http://fefa-opowiadaniaoonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej ty to potrafisz akcję zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bosko :**
    Masz talent dany prosto od boga !!
    Kiedy następny ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Noom dzieje się :D
    Nie moge sie doczekać nowych rozdziałów ! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. No i stało się - Ryczeee
    Boże jakie to PIĘKNE ♥♥♥
    Kocham tego BLOGA <3

    OdpowiedzUsuń
  20. dzięwczyno . ale masz talent <3 ;* weź daj następny rozdział . ! już się doczekać nie mogę . :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog, ciekawa fabuła ,nagłe zwroty akcji w skrócie boskie. Masz talent ! Czekam na NN ; )

    OdpowiedzUsuń
  22. a moze tak nastepny rodziaaal ?

    OdpowiedzUsuń