poniedziałek, 4 czerwca 2012

14 Rozdział

Połowę drogi przeszliśmy nie odzywając się . - Eem . no to jak ci się układa z Niall'em ? - zapytał loczek . Spojrzałam na niego . - Dobrze . - odpowiedziałam cicho . - Trochę głupio wyszło , czemu Niall nie poszedł też ze mną ? - szepnęłam sama do siebie . Harry podszedł  i przytulił mnie . - Może dlatego , że kocha udzielać wywiadów ? - odpowiedział Harold . - Bardziej ode mnie ? Zresztą nie ważne , lepiej powiedz mi co tam u ciebie ? Chodzi mi o twoje serce , rzecz jasna .  - zapytałam . Loczek lekko się zaczerwienił . - No bo widzisz .. ja wciąż czekam na ciebie . - to naprawdę jest miłe z jego strony . - Och .. Harry ale pamiętaj ja kocham Niall'a i raczej tak pozostanie . - powiedziałam . - Tak wiem , ale będę na ciebie czekał choćby do końca świata . Żałuję że o ciebie od początku nie walczyłem , ale naprawię ten błąd . - powiedział to z tak wielkim przekonaniem że mu uwierzyłam . Uśmiechnęłam się lekko . Pocałowałam go lekko w policzek kiedy doszliśmy już na miejsce . - Dziękuje że jesteś tu ze mną . - powiedziałam cicho . Loczek uśmiechnął się do mnie . Wzięłam głęboki wdech i weszłam na plan gdzie stały przeróżne auta i ludzie . Po drodze chwyciłam Harolda za rękaw , aby wszedł tu ze mną . - O mój Boże . To jest JB . Julka wdech wydech . - mówiłam sama do siebie . - O kurcze idzie do nas , Harry ratuj . - moje emocje mnie tak ponosiły że myślałam że zaraz wyląduję na pogotowiu . Na szczęście Harry mnie uspokoił . - Jula , pamiętaj zachowuj się normalnie . Bądź sobą i nie panikuj . Ok ? - popatrzył na mnie troskliwym wzrokiem . - Dziękuje . - szepnęłam mu . Kiedy się odwróciłam tuz koło mnie stał Justin . - Hej , ty jesteś Julka Payne , tak ? - nie mogłam wypowiedź ani słowa , loczek lekko mnie szturchnął wtedy zeszłam na ziemię . - Em . tak jestem Julka . - uśmiechnęłam się do niego i wyciągnęłam ku niemu swoją drobną dłoń . - Miło mi . - złapał moją rękę jak dżentelmen i lekko ją pocałował . Chyba zaraz na prawdę wyląduje w szpitalu . - Tutaj masz skarbie tekst co masz robić w teledysku . Obejrzyj to szybko bo zaraz pierwsza próba . - powiedział . - Okej . - szybko zabrałam się za czytanie . Pod koniec myślałam że się przeoczyłam . - Że co ?! - prawie zakrztusiłam się własną śliną . - Harold szybko podbiegł do mnie . - Co się stało ? - pytał zatroskany . - Haroldzie przeczytaj co tu napisano bo nie mogę uwierzyć . - loczek wziął ode mnie scenariusz i zaczął czytać na głos . - .. na koniec Justin i Julia całują się jako zakochana para . ŻE CO ?! - krzyknął Hazza . - O nie na to to ja nie pozwolę , wystarczy że codziennie widzę jak się całujesz z Niall'em . - był strasznie zdenerwowany . Przytuliłam go żeby się uspokoił . - Ej .. spokojnie , to tylko .. jeden .. jeden pocałunek . - dwa ostatnie słowa tak cicho powiedziałam że ledwo było je słychać . - Błagam , nie zrób tylko czegoś głupiego czego potem będziesz żałować . - powiedział Harold . - Spokojnie . - puściłam mu oczko na pożegnanie .  Nadszedł moment kiedy tańczyłam Justinowi na kolanach i miałam go akurat pocałować . Kiedy nasze czoła się stykały szepnęłam mu . - Pocałuje cię jedynie w kącik ust , wybacz mam chłopaka , kocham go . - Nic się nie odezwał , jak powiedziałam tak też zrobiłam . - Przepraszam . - szepnęłam i podbiegłam do Hazzy . - Świetnie ci poszło , na prawdę . Jestem z ciebie dumny . - loczek cieszył się bardziej niż ja . Zaśmiałam się cicho . Dzień się kończył , spędziłam na planie wspaniały dzień oczywiście w towarzystwie Harolda . Kiedy weszliśmy do hotelu Horan od razu rzucił się na loczka . - A ty gdzie się szwędarz z moją dziewczyną ? Jeżeli się do niej zbliżysz oklepie cię . - oburzyłam się bardzo . Nie poznawałam mojego słodkiego blondyna . - Ej ej ej . Niall zacznijmy od tego , że nie możesz mi zabronić wychodzić gdzieś z Harrym , kiedy ty nie chciałeś iść ze mną na plan teledysku to Hazza zaproponował mi że pójdzie ze mną . Nie bój się do niczego nie doszło . - zaśmiałam się cicho . - Przepraszam że tak naskoczyłem . - szepnął Irlandczyk . - Mnie nie przepraszaj tylko Harolda . - powiedziałam cicho wtulona w blondyna . - Stary na serio przepraszam . Uwierz mi nie przeżyłbym gdybym ją stracił . - powiedział Horan . - Ok . - odpowiedział loczek . Wchodząc po schodach usłyszeliśmy tylko ciche z Horanem słowa Harolda - Żyję tylko dl niej , chociaż ją straciłem . - nikt nic się nie odezwał słowem . Jest już noc , ktoś puka do mojego i Horana apartamentu . - Proszę . - krzyknęłam . Nagle do pokoju wbiegła dzicz chłopaków z 1D . Rzucili się mi i Niall'owi na łóżko . - Ej ! Kuźwa , co wam odbiło ? Jest pierwsza w nocy . - mówiłam głośno . - Sorry mała , nie ma sex'u jest imprezka ! Trzeba uczcić twój pobyt na planie JB . - powiedział Zayn . Walnęłam go lekko w ramię . - Na dole hotelu jest mała impreza , więc comon ! - krzyknął Louis . - Spoko idziemy , ale ja idę kurwa w piżamie , pierdolę wszystko . Chodź skarbie . - powiedziałam do blondyna . Niall wstał śmiejąc się . - Mm . sexy wyglądasz . - wychodząc pocałował mnie namiętnie ściskając przy tym mój pośladek . Tak wyglądała moja piżamka klik . Tańczyliśmy z chłopakami do czwartej rano . - Julka , zaśpiewaj nam coś . - powiedział Liam . Myślałam że go uduszę . - Nie  no coś ty bracie chcesz aby wszyscy umarli . - zaśmiałam się . - Proszę . - błagali Zayn z Dominicą . - Ech , ok . - chwyciłam swoją gitarę . Grając na gitarze zaczęłam śpiewać to klik , przy drugiej zwrotce zaczął śpiewać ze mną Niall . Kiedy skończyłam śpiewać , nikt się nie odzywał , wszyscy mieli tylko rozszerzone usta .  - O co chodzi ? - skrzywiłam się lekko . - Już wiem do kogo się zgłosić kiedy zabraknie mi głosu . - powiedział Lou . Nie zrozumiałam go , ale ja go nigdy nie rozumiałam więc wszystko było ok . - Jak ty ślicznie śpiewasz . - zaczęły się pochwały . - Okej , stop ! Idziemy tańczyć . - szybko pobiegłam na parkiet a za mną chłopcy . DJ Malik włączył wolną piosenkę , ja tańczyłam z Harrym , a Niall i Dominica gdzieś się zaszyli . Jakbym nie była w objęciach Styles'a to pewnie bym szukała mojego ukochanego . W jego objęciach czułam się tak spokojna , ale moje serce szukało mojego Irlandczyka . W połowie piosenki z trudnością oderwałam się od loczka . - Muszę szukać Niall'a . - wyszeptałam . - Pomogę ci . - pognaliśmy najpierw przeszukać wc , a potem kuchnię . Straszne dziwne , on przeważnie siedział w kuchni . Kiedy weszliśmy do chłopaków hotelowego pokoju na tarasie stał mój blondyn z Dominicą . Podsłuchałam kawałek ich rozmowy , to znaczy Dominici . - Niall , wróciłam tu dla ciebie . - mówiła . - Skarbie kocham cię , ale ja mam dziewczynę . - jakoś nie mogłam tego słuchać zebrało mi się na płacz . Stanęłam koło nich , Harry został w tyle . - Niall , masz mi coś do powiedzenia ? - mówiłam ze łzami w oczach .

PODOBA SIĘ ? MÓJ TT KLIK . 

24 komentarze:

  1. PODOBA !!!!
    DAWAJ KOLEJNY <3
    NEI MOGE SIE DOCZEKAĆ.
    I NIECH BEDZIE Z HARRYM PROSZE <3 CZEKAM ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. o jojojoj ! błagam niech będzie z Niallem <3<3
    i jak możesz to dodaj szybciej kolejny rodział ;)
    świetnyyyyy ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeeeetne ! Proszę dodaj następny trochę szybciej :) Niech będzie z HAZZĄ :D Kocham ich i im kibicuję ;) Czekam z ogrooomną niecierpliwością na następny rozdział :) Kocham twojego bloga =] Zapraszam też do mnie http://onedirectionimaginyyy.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  4. błagam Cię, ona ma być z Niallem :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście , że podoba! Tylko szkoda , że tak długo nie dodawałaś :( ..Szybko pisz kolejny! :D ..Fajnie by było , gdyby Julka znowu była z Harrym *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne....tylko błagam niech ona będzie z Niallem:D:D PROSZE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech będzie z Niallem:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie! Proszę pisz dalej! :** Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ! Czekam na następne rozdziały ! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajebiste ! Szybciej dodaj kolejny rozdział . Coś czuję że ponownie będzie z Karrym oby omomom <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja kocham twojego bloga <3
    To jest takie cudowne;*

    A co do tego z kim ma być to nie mam zdania. Chciałabym aby była i z jednym i z drugim ;DD

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy następny rozdział . Proszę jak najszybciej ! KOCHAM TWOJEGO BLOGA , tu zawsze jest tyle emocji uhhn .. <3 Proszę by pojawił się do piątku

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj jakie to cudne...!Blog mega i czekam na kolejny rozdział <3333 ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zawsze bosko! dzieje się...

    zapraszam do mnie http://fefa-opowiadaniaoonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. KIEDY NASTĘPNY ROZDZIAŁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NIE WYTRZYMAM!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!PROSZĘ SZYBKO <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy następny rozdział !!?? Niech będzie z loczkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę dodaj dzisiaj kolejnego!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Znowu niech będzie z Loczkiem <3 !!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki świetny ;o *_____*

    OdpowiedzUsuń
  20. Jprd!


    przeczytajcie ten blog ! ryczenie na 100% mam nadzieje że sie rozwinie jeszcze :
    Polecam :)
    http://wyinwidualizowane.mojglos.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. http://wyinwidualizowane.mojglos.pl/


    jprd! polecam ten blog !
    beczałam :P
    serio :)
    mam nadzieje że sie rozkręci .
    A tu wolę żeby była z niallem

    OdpowiedzUsuń
  22. http://onedirectionijaa.blogspot.nl/

    Zapraszam na ten blog ! :))

    A twój jest supeer !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Beczałam ;c
    Kiedy kolejny ?
    Niech bd z Loczkiem <3

    OdpowiedzUsuń