wtorek, 29 maja 2012

13 Rozdział

Kiedy zamknęłam drzwi rzuciłam się na łóżko obok Niall'a . - Kto to ? - zapytał blondyn . - Zayn i jego nowa dziewczyna Dominica . - odpowiedziała . - Aha . -  odpowiedział . - Emm . skarbie , o 17 idziemy z nimi na kolację , powiedz że się nie gniewasz . - mówiłam błagalnym tonem . Czułam że coś jest nie tak , tylko nie wiedziałam jeszcze co . - Czemu miałbym się gniewać ? Pójdziemy . - chłopak objął mnie w tali i pocałował w czoło . Kiedy zjedliśmy wspólnie z chłopakami śniadanie , postanowiłam ogarnąć trochę w ich pokoju . Było tam strasznie brudno . - Chłopaki ze względu na to że dzisiaj macie dzień wolny , idźcie sobie gdzie chcecie ale do tego pokoju nie wchodźcie do 15 , posprzątam wam . - powiedziałam stanowczym głosem . Wszyscy spojrzeli na siebie i potem na mnie . Dominica cicho się zaśmiała . - Nie wiem co jest w tym śmiesznego , jeżeli mam do waszego pokoju przychodzić to ma być tu czysto , bo jak patrzę się na ten burdel to wymiotować mi się chcę . - odpowiedziałam oschle na dziewczyny śmiech . - Idźcie , sam posprzątam . Julka idź trochę na zakupy czy gdzieś tam , masz rację jest tu strasznie brudno . - powiedział Harry i pocałował mnie w czoło . Uśmiechnęłam się do niego , to miłe z jego strony . - Dziękuję . - szepnęłam . - A wy co się tak gapicie ? Mamy wolny dzień wychodzimy gdzie chcemy . - krzyknęłam o chłopaków . Kiedy wszyscy wraz z Niall'em wyszli podeszłam jeszcze na chwilę do loczka . - Jeszcze raz ci dziękuje , jeżeli będziesz chciał żebym ci pomogła to dzwoń śmiało . - odchodząc posłałam do niego czuły uśmiech . Na dole koło recepcji hotelowej czekał na mnie już mój chłopak . Pocałowałam go czule , kiedy mieliśmy wychodzić już z hotelu recepcjonista krzyknął do mnie . -  Przepraszam , pani Julia Payne ? - zapytał się mnie ciemnooki szatyn . - Za niedługo Horan . - powiedział Niall . Lekko walnęłam go w ramię . - Tak , to ja . - odpowiedziałam . - Dostała pani list . Proszę . - dał mi do ręki niebieską kopertę . - Dla mnie list ? - szepnęłam zdziwiona . Usiadłam na jednym z krzeseł obok recepcji i otworzyłam kopertę . Po pierwszych przeczytanych słowach na moich ustach zagościł wielki uśmiech radości . Kiedy skończyłam czytać , skoczyłam z piskiem na Niall'a . W moich oczach zagościły łzy radości . - Julka , co się stało ? - mówił zdziwiony blondyn . Nie mogłam wydusić z siebie słowa , dałam mu tylko list aby przeczytał go . Kiedy skończył wziął mnie na ręce i zaczął całować . - Matko Boska , zagrasz w teledysku Justina Bieber'a ?! Aaaa ! - krzyczał podekscytowany Irlandczyk . On cieszył się bardziej niż ja . - Nie mogę w to uwierzyć . W liście piszę abym pojawiła się na planie teledysku ( adres ) jutro o 9 rano . Niall , pojedziesz ze mną , prawda ? - zapytałam z wielką nadzieją . Blondynowi zesmutniała mina . - Bardzo bym chciał , ale jutro o 9 rano ja i chłopaki jesteśmy zaganiani wywiadami . - odpowiedział . Strasznie zrobiło mi się smutno , miałam nadzieję że będzie mnie wspierał ale niestety nie będzie mógł . - Kochanie , będę z tobą duchowo , obiecuję . - pocałował mnie namiętnie . - Dobra skończmy ten temat . Chodźmy na zakupy . - powiedziałam . Wychodząc  z hotelu zaatakowali nas paparazzi . Wszyscy krzyczeli żebyśmy się pocałowali , przytulili i wgl . Niall nie stawiał oporów , przycisnął mnie mocno do siebie i namiętnie pocałował , oczywiście odwzajemniłam jego czuły pocałunek . Uśmiechnęliśmy się do siebie , złapaliśmy za ręce i pobiegliśmy przed siebie . Wbiegliśmy do jakiegoś bliskiego sklepu z ubraniami , dodatkami i butami . Pociągnęłam blondyna za rękę w stronę . Kupiłam 3 zestawy ciuchów . W ten ubiorę się na jutrzejszy klip do Bieber'a klik , w drugi ubiorę ubiorę się na dzisiejszą kolację klik , wybrałam taki zestaw ponieważ nie lubię sukienek , a trzeci zestaw wzięłam sobie tako żeby mieć klik . - Boże dziewczyno czy ty musisz być taka ładna ? - krzyknął Niall do mnie  wychodząc ze sklepu . - Oj tam , haha . - wybuchnęłam śmiechem . * godzina kolacji* Ja i blondyn przyszliśmy w umówione miejsce . Ja byłam bardziej na luzie ubrana z Niall'em i Zayn'em , a Dominica miała na sobie króciutką mini czarną sukienkę . Zayn'owi się to podobało , było widać , ale żeby mojemu chłopakowi też ? No cóż niestety Bóg nie każdemu dał takiej figury jak jej . - Och cześć Niall . - krzyknęła dziewczyna Malika .- To wy się znacie ? - zapytałam zdziwiona . Niall tylko wczoraj ją widział , praktycznie ona się nic nie odzywała . - Tak , Niall to mój były chłopak . Nie powiedziałeś jej ? - odpowiedziała Dominica . Blondyn zrobił się trochę czerwony . Zayn'owi i mnie się to nie spodobało . - Czemu ja nic o tym nie wiem ? - krzyknęłam do Irlandczyka , tak samo zrobił mulat . Wzięłam głęboki wdech i usiadłam na miejsce . Przez całą kolację sytuacja była napięta . Kiedy dotarłam z  blondynem do naszego apartamentu , nic się do niego nie odzywałam . - Julka przepraszam ! Nie wiedziałem że to takie ważne ! - krzyczał Niall . - Ja ci o wszystkich moich byłych powiedziałam , a ty mi jedynie o Holly . Nic nie mam do tego że chodziłeś z Dominicą ale boli mnie to że nie jesteś do końca ze mną szczery . - powiedziałam smutnie . Kiedy rano wstałam ubrałam się w to co wczoraj kupiłam ( klik ) i wyszłam z pokoju z wielkim trzaskiem drzwiami . Schodząc na dół , wybiegł za mną ubrany już Harry . - Jula , mogę iść z tobą ? Wiem że idziesz na plan do teledysku Bieber'a , Niall nam opowiedział . - mówił loczek . - Ale wy macie przecież wywiady . - powiedziałam smutnie . - No to co , nie chcę abyś była tam bez wsparcia . - uśmiechnęłam się do niego . - Chodźmy . - powiedziałam cicho i pognaliśmy w stronę wyjścia .

PODOBA SIĘ ? MI JAK ZWYKLE , NIE . MÓJ TT https://twitter.com/#!/paulla_music  . KOCHAM WAS

19 komentarzy:

  1. Czyżby Julka znów wróciła do Harolda??

    Super jest ten rozdział;DD
    Mam nadzieję że tym razem następny rozdział dodasz szybciej ;**

    Kocham!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam nadzieję ,że Julka znów będzie z Loczkiem ! Świetne opowiadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona ma być z Niallem ! ;D
    świetne ! ;) dawaj kolejny rozdział ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech będzie znowu z Loczkiem...prooooszę <3 Kocham tą parę Julka i Harry :D Czekam na następny rozdział z niecierpliwością ! ;) Zapraszam też do mnie :) http://onedirectionimaginyyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakim Niallem ? Ma być z loczkiem !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ona ma być z Niallem :D:D♥Imagin świetny:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ^^ musi być Niallem ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo super ! Tak czułam że Niall był z Dominicą . Niech Julka będzie z Harrym *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie nie nie ! Harry nie ! Z Niallem ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie doma127 ''Jakim Niallem ? '' - Popieram ma być z Loczkiem :P ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy następny? Już się nie mogę doczekać! Niech będzie z Hazzą *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. BOŻE no nie moge już wytrzymać TeN BloG jest SUPER!
    A tak wgl to niech będzie z Niallem *___*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy dodasz następną część ?! Już nie mogę się doczekać !!;( :)

    OdpowiedzUsuń
  15. MA BYĆ Z NIALLEM. I KROPKA.
    I DODAJ NASTĘPNĄ :O

    OdpowiedzUsuń
  16. Niech jest z Niallem :D
    Kiedy następny ? :))

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedy rozdział ? Proszęęę dzisiaj ! KOCHAM TWOJEGO BLOGA.
    Jestem ciekawa co tam będzie się działo na planie justina *__*

    OdpowiedzUsuń
  18. No .! Co z kolejnym rozdziałem .?! Miałaś nie przestawać pisać ;c

    OdpowiedzUsuń