wtorek, 22 maja 2012

10 Rozdział

Moje życie straciło sens , tak w jednej chwili straciło sens . Wciąż płacząc rzuciłam się na ziemię w kuchni . Musiałam wyjść , musiałam wyjść z tego mieszkania . Spojrzałam przez zapłakane oczy na godzinę , była 4 rano . Teraz już się nic dla mnie nie liczyło , straciłam wszystko co kochałam . Wyszłam z domu . Nie wiedziałam gdzie mam iść. - Może pójdę do tej knajpy co często z Niallem tam chodziłam ? - pomyślałam i tam pognałam . Przez całą drogę szłam patrząc się w ziemię. Wpadłam na kilku pijanych gości ale i tak mnie oni nie obchodzili . Myślałam tylko o chłopcach . Kiedy dotarłam na miejsce usiadłam przy barmance i barmanach . - Poproszę wodę . - szepnęłam zapłakana . - Mała , co ty taka nie w humorku ? Tutaj ludzie się tylko bawią a nie smutają . Wiesz co może ci poprawić humor ? To . - spojrzałam na jednego z barmanów . Chłopak trzymał w woreczku jakiś biały proszek , teraz nic nie ogarniałam . Wyrwałam mu to z rąk i poszłam gdzieś na zaplecze . Zsunęłam się po ścianie na ziemię i wciągnęłam biały proch . W głowie lekko mi się zakręciło ale kręci mi się tak już od godziny więc żadna mi to nowość . Po 3 minutach moje oczy same mi się zamykały . Poczułam wielkie wkucie w moją lewą rękę , szybko się ocknęłam . W ręku miałam wbitą strzykawkę . - No to po mnie - pomyślałam . Czułam jak odlatuję , to było straszne . Widziałam już prawie białe światło , gdy nagle ktoś zaczął bić mnie lekko po twarzy . Nie mogłam otworzyć oczów , strasznie ciężkie mi się zrobiły . Czułam coraz mocniejsze uderzenia w twarz , jakieś krzyki " Ona nie żyję " , " To ja ją zabiłem " , " Jula , błagam cię obudź się "  . Znałam te głosy , bardzo dobrze , tylko ... tylko nie mogłam sobie przypomnieć do kogo one należą . Próbowałam otworzyć oczy , ciężko strasznie ciężko było mi to zrobić . Moje powieki siłowały się ze mną . Nagle ktoś mnie oblał czymś bardzo zimnym tak ziemnym że aż się ocknęłam , a moje powieki otworzyły się . Dalej ledwo co widziałam , przez zamazane tło widziałam ... o mój Boże nie wierzę ... widziałam Niall'a , Liama , Harrego , Zayn'a i Louis'a . Przecierałam kilka razy oczy aby się upewnić czy aby nie jestem już w niebie z nimi . Poczułam mocne przytulenie , to był na pewno mój Irlandczyk . - Jula , błagam cię . Powiedz coś . Proszę skarbie , powiedz coś mi . - mówił zapłakany Niall , przy nim kucał Liam i Harry . - Co .. co ja ... tu .. robię ? - mówiłam moim zmęczonym głosem , bardzo cichutkim głosem . Wszyscy odetchnęli z ulgą . - Niall , odejdź . Wezmę ją na ręce , musimy zawieźć ją do domu . - powiedział poważnie Harry . Mój blondyn był tak roztrzęsiony jak ja . Loczek wziął mnie na ręce , uwielbiam jego mięśnie . Zasnęłam w jego objęciach , wiedziałam że Niall'a to boli ale w tym momencie nie byłam wstanie nawet chodzić . Obudziłam się rano w ciepłym łóżku , moja głowa mi pękała . Odwróciłam się z myślą że zaraz przytulę się do Niall'a . Odwracam się , a tam nikogo nie ma . Westchnęłam głośno . - A jednak to mi się śniło , że oni żyją . Wiedziałam . - powiedziałam sobie na głos . Skuliłam się w kłębuszek i zamknęłam oczy . Po chwili poczułam jak ktoś mnie obejmuję od tyłu , lekko przestraszyłam się i odwróciłam z prędkością światła . - Kochanie , spokojnie . - pocałował mnie czule w w czoło blondyn . Z początku myślałam że to jakiś gwałciciel , ale ucieszyłam się kiedy zobaczyłam że to mój Niall . - Niall .. ja ..ja przepraszam . Byłam taka przygnębiona jak usłyszałam że wy nie żyjecie , nie miałam ochoty żyć . Chciałam trafić do was do nieba .. na prawdę ... prz.- nie skończyłam powiedzieć . Blondyn zatrzymał mnie swoim namiętnym pocałunkiem. - Nic się nie stało skarbie , najważniejsze że jesteś tutaj razem z nami . - odetchnęłam z ulgą . Wtuliłam się mocno w Irlandczyka . Do pokoju wszedł Harold , kiedy spojrzał na nas od razu powiedział . - Jak patrzę się na was to aż mi nie dobrze . Niall możesz się odsunąć od Juli też chciałbym ją przytulić . - mówił loczek . Kiedy odchodziłam od blondyna namiętnie pocałowałam mojego chłopaka . - Harry daruj sobie , na prawdę cieszę się że żyjecie , ale daruj sobie te komentarze . - powiedziałam . Harry spojrzał na Niall'a tak aby on wyszedł . Mój blondyn spojrzał na mnie i wyszedł . - Julka , wiem , wiem że ciebie bardzo skrzywdziłem , ale bardzo ciebie przepraszam . Jeżeli nie możemy być razem to przynajmniej bądźmy najlepszymi przyjaciółmi . Błagam . Pamiętaj że zawsze będę cię kochał , zawsze . Wybacz mi wszystko . - mówił loczek . Spojrzałam na niego . - Harry , wybaczam ci wszystko . Też cię kocham ale jak brata , przyjaciela . Jesteś dla mnie ważny , ale błagam ciebie wszystkie komentarze związane ze mną i Niall'em zachowaj dla siebie . Musisz zrozumieć że ja i on się bardzo kochamy . - powiedziałam mu najspokojniej jak umiałam . On na mnie spojrzał , wiedziałam że cierpiał , ale cóż ja mu miałam innego powiedzieć . Nie odezwał się ani słowem , przytulił mnie tylko . - Dziękuje , dziękuje że mi wybaczyłaś ... przyjaciółko . - powiedział Harold . Uśmiechnęłam się do niego . Chwyciłam się za głowę i zeszłam razem z nim na dół do reszty . Zayn , Louis i Liam rzucili mi się na szyję całując po policzkach . Niall głośno odchrząknął . Spojrzałam na niego lekko się uśmiechając . - Właściwie , jak to się stało że was nie było w tym samolocie ? - zapytałam . - A co ? Wolałabyś żebyśmy zginęli  ? - zażartował Lou . - Oczywiście , że nie chciałabym tego tylko tak się pytam . - odpowiedziałam . - A więc Niall przez całą drogę aż do lotniska namawiał nas abyśmy wrócili po ciebie . Ryczał nam nad uchami , zaczynał nawet już gryźć . Nam również było tęskno za tobą , więc postanowiliśmy wrócić po ciebie . - spojrzałam z wielką czułością na każdego z chłopaków . Zatrzymałam wzrok na moim chłopaku . - Kocham Was . - szepnęłam do nich .

PODOBA SIĘ ? TAKI TROCHĘ NORMALNY , HAHA . :) WSZELKIE PYTANIA ZADAWAJCIE MI NA TT klik . KOCHAM WAS <3

12 komentarzy:

  1. super, na prawde :D
    Ale licze że Jula będzie z Harrym, prosze ;> <3
    czekam na nastepny. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram komentarz wyżej :) Kocham twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko to naprawdę jest świetne :D
    nie mogę się doczekać następnego!!!
    proszę obserwuj mnie: @Werka1DKD
    kocham to!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest świetne. I już się nie mogę doczekać kolejnego rozdziału ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Haa..! ;3 kocham cię za to ..! xD Kocham to po prostu ja chcę tego jeszcze dalszą część .. xxD

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne nie przestawaj pisać : * ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest piękne.....ale mam nadzieję że ona będzie z Niallem:D♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnee nie mogę się doczekać nextaa ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę to przyznać: ten rozdział jest o wiele fajniejszy niż dwa poprzednie.Chociaż poprzednie też były fajne.

    Super piszesz i nie patrz na to co niektórzy tu wypisują. NIE PRZESTAWIAJ PISAĆ!!!♥

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam tego bloga ! ;*
    to co piszesz jest takie cudaśne że nie mogęę !! ;D
    czekam na kolejny rozdział <3<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Paula, obiecaj mi tu że Julka nie będzie nigdy z Harrym, ok? ;c
    KOCHAM ten blog ♥

    @Asia i inni : jeśli chcecie żeby ktoś byl z Harrym to zapraszam na ten blog " onedreamsonedirection.blogspot.com " tam jest taka Julie ktora jest z Harrym. ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czemu, ale nie lubię Nialla ;p
    Taka memła trochę :D
    Z góry przepraszam jego fanki :)
    Blog jest rewelacyjny :D

    OdpowiedzUsuń