niedziela, 20 maja 2012

8 Rozdział

Kiedy skończył śpiewać , chciałam wstać i podejść do niego , coś mnie zmuszało , żebym to zrobiła , ale nie opuszczę teraz mojego Niall'a , w jego objęciach jest mi dobrze . Kocham Harrego , ale jak już mówiłam to jak brata . Spojrzałam na niego błagalnym wzrokiem , żeby przestał . Jak ja mam mu uświadomić , że to już jest koniec ? Że nie chcę mieć z nim nic innego do czynienia jak przyjaźń . Blondyn widział , że wciąż mnie coś martwi . - Chcesz wyjść ? - zapytał zaniepokojony . Spojrzałam na niego i pokiwałam głową , że chcę . Na zewnątrz było już trochę chłodnawo i ciemno . Usiedliśmy na jednej z ławek . Horan zachował się jak dżentelmen , najpierw dał mi swoją bluzę , a potem mnie mocno przytulił . - Nie chcę cię stracić . - szeptał mi do ucha . - Nie stracisz mnie , nigdy . Będę zawsze z tobą . Kocham Cię . - powiedziałam mu patrząc się w jego oczy . Uśmiechnął się do mnie słodko , odgarnął mój niesforny kosmyk włosów i pocałował namiętnie . - Wyjedźmy stąd . Wyjedźmy stąd , póki nie wyjeżdżamy jeszcze w trasę koncertową . Chcę spędzić z tobą sam ten czas . - powiedział Horan . Spojrzałam na niego z niedowierzaniem . Uśmiechnęłam się do niego najlepiej jak umiałam , usiadłam mu na kolanach i powiedziałam . - Z tobą wszędzie skarbie .- pocałowałam go zachłannie. Uwielbiałam jego usta , aparat na zębach i jego język . Wszystko co było w nim jest takie piękne . W środku budynku usłyszeliśmy piosenkę Viva La Vida wiedziałam że mój chłopak uwielbiał ją . Pociągnęłam go za rękę i pognałam ku budynkowi . Kilka par było wtulonych w siebie i tańczyło do rytmu piosenki , dołączyliśmy do par razem z Horanem . Jak on cudownie tańczył , kocham to . Kiedy skończyła się blondyna ulubiona piosenka to zaczęła się moja . To było jakieś przeznaczenie ? Nie wiem , ale to coś cudownego . Zaczęłam lekko podskakiwać do piosenki trzymając Niall'a za rękę . Ta piosenka klik była wspaniała , wyrażała więcej niż tysiąc słów . Kiedy wywijałam tyłkiem przybiegł do mnie Zayn i razem z nim tańczyłam . Zapomniałam o blondynie , poniosła mnie piosenka . Ale po niej od razu pobiegła szukać mojego chłopaka . Siedział na schodach od budynku . Podeszłam do niego od tyłu i zasłoniłam oczy . On natomiast obrócił się z prędkością światła w moją stronę . Wziął mnie na ręce i pognał w stronę auta . - Porywam cię panno Julio . - powiedział . Wsadził mnie do wozu i pojechaliśmy , nawet nie wiem gdzie . - Niall , głupolu mój kochany . Gdzie mnie porywasz skarbie ? - zapytałam się blondyna . Jestem z nim już jakiś miesiąc i ani razu nie wylądowałam z nim w łóżku . Wiedziałam że on tego chcę , ja też chciałam , ale bałam się , bałam się ponieważ co on by mógł o mnie pomyśleć . Najpierw bzykam się z Harrym a potem z nim . Chociaż z Harrym sex był po pijaku . Och już sama nie wiem co mam o tym myśleć , na razie rozkoszuję się moim skarbem . Blondyn zatrzymał się przy naszym domku . - Nie wychodź , proszę ciebie . - powiedział do mnie i szybko wybiegł z auta . Zrobiłam tak jak mi kazał . Po jakiś 10 minutach Niall wszedł do auta z walizką . Spojrzałam najpierw na walizkę a później na niego . - Niall , skarbie gdzie mnie porywasz ? - ponowiłam pytanie . - Wyjeżdżamy , wyjeżdżamy chociaż na te 5 dni . Chcę z tobą spędzić je najlepiej jak tylko potrafię . Zgódź się , błagam . - mówił błagalnym tonem Irlandczyk . Wszystko się tak szybko działo . - Dobrze , jedźmy . Tylko gdzie ? - zapytałam się . - Miała być to niespodzianka , ale jeżeli już tak bardzo chcesz wiedzieć , to jedziemy pod domek nad jeziorko . Kiedyś dostałem go od wujka . - powiedział Niall . Uśmiechnęłam się do niego . Kiedy jechaliśmy oczy mi się same zamykały , zasnęłam . Rano obudziłam się w przytulnym łóżku obok mojego chłopaka . Przeciągnęłam się . - Kochanie zjedz śniadanie i idziemy nad jezioro . Jest cudowna pogoda . - powiedział blondyn . Wstałam , ubrałam się w bikini i zjadłam śniadanie . - Jestem gotowa panie Horan . - zameldowałam się u Niall'a i wybuchłam śmiechem . - Nabijasz się ze mnie ? Zobaczymy . - blondyn wziął mnie na ręce i pognał w stronę wody . Stanął na mostku . - Dalej się ze mnie nabijasz ? - pokiwałam głową że tak . Irlandczyk wziął zamach i razem ze mną wpadł do jeziora . Kiedy się wynurzyliśmy razem wybuchnęliśmy śmiechem . - Co to za łódka ? Możemy nią popływać ? - zapytałam zaciekawiona blondyna . - Możemy . - podpłynęliśmy do niej i wsiedliśmy . Wiosłowaliśmy , wiosłowaliśmy aż nagle zatrzymaliśmy się na środku jeziora . Niall pociągnął mnie za rękę w swoją stronę , usiadłam mu na kolanach . Nasze usta mocno się wessały w siebie , zaczęliśmy się zachłannie całować . Blondyn jeździł swoją ręką po moich piersiach . To było strasznie podniecające . Kiedy położyliśmy się na siebie , Niall swoimi ustami chwytał moje sutki i mocno je ssał , cicho przy tym jęczałam . Ja swoim językiem jeździłam po jego torsie i coraz niżej i coraz niżej , kiedy dochodziłam już do jego członka zadzwonił telefon nie mój lecz Irlandczyka .

PODOBA SIĘ ? MI W OGÓLE . :C PRZEPRASZAM DZISIAJ NIE MAM WENY , JUTRO BĘDZIE O WIELE CIEKAWIEJ OBIECUJĘ . KOCHAM WAS :)

13 komentarzy:

  1. Oj ostro :P
    Haha świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobryy <3
    Ale chce żeby ona była z Harrym, prosze zrób tak <3 czekam na nastepny ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest dobrze! Wręcz super! Hah, lubię czytać takie zboczone rzeczy ^^ LOL :D Dobra, nie jestem jakąś idiotką! Super opowiadanie. Zapraszam również do mnie, czekam na opinie: http://horan-story.blogspot.com/ :) Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Asia, pogięło Cię ? -.-
    ONA MA BYĆ Z NIALLEM I TAK JUZ ZAWSZE.
    Paula, pamiętaj. Julia ma być z Niallem, nie ma kłótni z Niallem. I MA NIE WRACAĆ DO HARRY tylko być z Niallem -,-
    proszę zrób to dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale że są razem <3. Na podstawie tego bloga powinien powstać film xD Jest świetnie ;*** Zapraszam do mnie <3. Mam nadzieję że wam się spodoba ^^ http://myy-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej nie rób nam tego dodaj dzisiaj !!! Proszęęęęę

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham , kocham !!! to jest świetne ;** weź napisz książkę albo coś ;D i fajnie, że ona jest z Niallem <3 mogłabym to czytać dniami i nocami xD błagammm dodaj 9 rozdział dzisiajj !! <33

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe zakończenie ;DD

    Ten imagin jest trochę inny od pozostałych 7 ale i tak jest super;*

    Ja już sama nie wiem z kim powinna być Julka.
    Chciałabym żeby była z Harrym ale nie krzywdziła Nialla ale również chciała bym żeby była z Niallem i nie krzywdziła Harrego <3

    OdpowiedzUsuń
  9. słooooodko . ^ no jaaa chce żeby była z Niallem zero gadania . :D

    OdpowiedzUsuń
  10. daj jakąś drame :D
    czekam na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nareszcie jakiś ciekawy blog, z Naillem <3 Ciekawość mnie, zżera :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy następny imagin??A ten świetny♥

    OdpowiedzUsuń