środa, 23 maja 2012

11 Rozdział

To było coś pięknego , chłopaki podarowali mi tyle miłości , a ja nie mogłam dać im nic . Po obiedzie leżąc obok Niall'a na łóżku rozmawialiśmy o naszej przyszłości . To było takie cudowne , moje głowa znajdowała się na jego klacie , a nasze ręce były splecione . - Kochanie , jeśli bym cię kiedyś poprosił o to abyś została moją żoną , zgodziła byś się ? - zadał mi pytanie Niall . Popatrzyłam mu prosto w oczy i uśmiechnęłam się . - Oczywiście . Kocham cię nad życie skarbie . - on się tylko uśmiechnął . - Niall , uważasz że jestem ładna ? - spojrzał na mnie . - Nie .. - smutno się mi zrobiło ale nie każdemu muszę się podobać . - Aha . - szepnęłam . - Lubisz mnie chociaż troszeczkę ? - zadałam następne pytanie . - Nie . - odpowiedział znów Horan . Westchnęłam . - A czy jestem jeszcze w twoim sercu ? - zadałam moje ostatnie pytanie . - Nie . - i znów mi odpowiedział przeczącą . - smutne . - powiedziałam . - Skarbie .. - spojrzałam na niego . - Nie jesteś ładna tylko cudownie śliczna , nie lubię cię bo kocham nad życie , nie jesteś w moim sercu ponieważ ty jesteś moim sercem . Kochanie zapamiętaj to , kocham cię nad życie . - blondyn ujął moje policzki w ręce i pocałował bardzo namiętnie . Uśmiechnęłam się poprzez pocałunek . - Kocham cię wariacie . - powiedział cicho . Kiedy się całowaliśmy do pokoju wszedł Harry . Wiedziałam że zaraz coś skomentuje , ale mam nadzieje że weźmie do serca słowa które wczoraj mu powiedziałam i daruje sobie niezbędnych gadek . - Jula pakuj się , zaraz wyjeżdżamy . - powiedział i wyszedł . Z jego miny można było wywnioskować że nie był zbyt zachwycony z tego że całuję się blondynem . Uśmiechnęłam się do mojego Irlandczyka i wstałam . - Skarbie pomóż mi się dobrze ubrać , wybiorę trzy zestawy ubrań a ty powiedz w którym mi najlepiej . - powiedziałam . - Skarbie jest mały problem tobie jest we wszystkim pięknie . - uśmiechnęłam się do niego i machnęłam ręką . Z szafy wyjęłam kilka zestawów ubrań , kiedy rozebrałam się do stanika i majtek Niall na mnie patrzał jakby miał ochotę mnie zjeść . Najpierw ubrałam się w to klik . Podeszła obok Niall'a i okręciłam się . - I jak ? - uśmiechnęłam się . - Ślicznie wyglądasz w tym , ale nie pasuje to do twojego charakteru misiek . - powiedział Niall . Znowu rozebrałam się do stanika i majtek i złapałam w rękę następny zestaw . Kiedy miałam ubierać na siebie spodnie , podszedł do mnie blondyn i objął w tali .  - Skarbie , w każdym ubraniu wyglądasz sexy . Ale w staniku i majtkach najlepiej . - szepnął mi zabawnie do ucha . Odwróciłam się do niego . Nasze czoła się stykały , a nasze usta połączyły się . Wymienialiśmy się rozkosznymi pocałunkami przez kilka minut . Kiedy się całowaliśmy Niall jeździł swoją ręką po moim kroczu , a ja po jego . To było podniecające , ale nie mogliśmy się zabawić ponieważ zaraz trzeba było wychodzić . - Misiek , ubieram to i idziemy . Już na nas czekają . - Niall uśmiechnął się do mnie i jeszcze raz pocałował mnie namiętnie . Ubrałam się szybko w to klik i wyszłam z Irlandczykiem z mieszkania . Chłopcy czekali już na nas w limuzynie . Mężczyzna jakiś wziął moją torbę i zapakował do bagażnika . W wozie usiadłam koło mojego chłopaka . Pół drogi na lotnisko i tak przespałam na jego ramieniu . W samolocie trochę się powygłupialiśmy , chodziliśmy do pilotów i cały czas mówiliśmy im jacyś oni są zabawni . Kiedy dotarliśmy na miejsce była już noc . - Jeju jak tu ślicznie . - szepnęłam . Niall objął mnie swoim ramieniem . Weszliśmy do naszego hotelu . - Julcia ze względu na to że chodzisz z Niallem wynajęliśmy wam osobny apartament . Przeważnie śpimy wszyscy razem w jednym pokoju , ale wasza sytuacja zmienia całą sprawę . Tu macie kluczyk do waszego apartamentu . - powiedział i podarował nam mały prezent Liam . - Dziękuje . - szepnęłam do mojego brata . Kiedy weszłam z blondynem do naszego prywatnego pokoju moja buzia otworzyła się na szerokość . Jeszcze nigdy nie widziałam tak cudownego apartamentu . Rzuciłam torby i zamknęłam drzwi na klucz od pokoju . Irlandczyk wziął mnie na ręce i pognał na nasz taras . Widoki były niesamowite , ale nie ma nic niespowitego od mojego blondyna . - Kochanie jutro mamy pierwszy koncert , chciałbym nas ogłosić jeszcze bardziej . Teraz o nas wie nie wiele osób , a ja chcę aby o nas wiedział cały świat . - mówił poważnie Niall . Chciałam bardzo się ujawnić , ale bałam się .. bałam się że wszystkie blondyna fanki zaatakują mnie . Ale nie mogłam mu odmówić , nie odmówię mu nawet wtedy kiedy te fanki będą mnie chciały zarżnąć . - Oczywiście , kocham cię nad życie i również chcę aby świat o nas wiedział . - wyszeptałam mu do ucha . Weszliśmy do środka apartamentu . Wykąpaliśmy się dzisiaj razem w wielkiej wannie . Łazienka cała pływa , haha . Po ostrej zabawie poszliśmy spać , rano obudziły nas stukania do drzwi . Wstałam i otworzyłam . - Julia , ubierajcie się . Zjemy śniadanie i jedziemy na koncert . - powiedział Louis i wybiegł . Wywróciłam zabawnie oczami i poszłam dobudzić mojego chłopaka . Położyłam się na nim i zaczęłam go całować po szyi , ustach i torsie . Irlandczyk od razu otworzył oczy i objął mnie w tali . - Zabawimy się ? - to były jego pierwsze słowa po przebudzeniu . Haha , chciało mi się strasznie śmiać ale powstrzymałam się . - Wstawaj kocie . Idziemy na śniadanie i jedziemy na koncert . - powiedziałam lekko się śmiejąc . Blondyn podniósł się i pocałował mnie . * na koncercie * Usiadłam w pierwszym rzędzie . Kiedy chłopcy wyszli na scenę myślałam że umrę , czułam się jak byłabym ich fanką . Chciało mi się piszczeć . Po zaśpiewaniu piosenki One Thing i I Wish . - Teraz zaśpiewamy More Than This ale za nim to zrobimy to zapraszam na scenę moją dziewczynę Julkę . - powiedział i wskazał na mnie blondyn . Nagle na moim ciele poczułam miliony wzroków , aż mnie dreszcze przeszły . Zaczęli śpiewać na solówce Niall'a , on śpiewał i patrzył mi prosto w oczy . To było takie szczere . Kocham go . Po piosence jeszcze blondyn dodał . - Z Julką jestem już prawie 2 miesiące , prawdziwe directionerki to zaakceptują . Kocham ją i nic ani nikt tego nie zmieni .

PODOBA SIĘ ? W NASTĘPNYM ROZDZIALE BĘDZIE DUŻO SIĘ DZIAĆ . DZIĘKI ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE . KOCHAM WAS . MÓJ TT KLIK :)

13 komentarzy:

  1. PODOBA ! <3
    ALE JESZCZE RAZ PROSZE,ŻEBY BYŁA Z HARRYM. ;>
    ODPOWIEDZ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaawwwwww... Kocham, kiedy następny???

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ! Ja też proszę aby była z Harrym <3 :) Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nialler ty romantyku ! :D, czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział, czekam na następny;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo podoba się ;**

    Masz talent Paula ;DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie <3. Ma być cały czas z Niall'em.! Ewentualnie może coś-coś z Zayn'em xD

    OdpowiedzUsuń
  8. extra ;p
    zapraszam do mnie http://fefa-opowiadaniaoonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. awwww..... to jest takiee słodkie ! <3
    Niall ;** czekam na następnyy ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ona musi być z Harrym. !! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. .. :c
    Paula, BLAGAM CIE . Julka ma być z Niallem, z Harrym ma być NIGDY ! :c obiecujesz?


    SWIETNY RODZIAL. WZRUSZYLAM SIĘ <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ej no co tak długo .? Daaalej 12 rozdział no .!

    OdpowiedzUsuń