sobota, 19 maja 2012

7 Rozdział

Trochę głupio mi się zrobiło . - Mówiłaś że mnie kochasz ?! Kłamałaś mnie ! Nienawidzę ciebie ! - krzyczał rozpłakany Harry . - Czekaj ! No bo kocham cię , ale jak przyjaciela , brata . Zrozum mnie ja nie potrafię zapomnieć tego co zdarzyło się półtora roku temu , starałam się zapomnieć , ale nie potrafię . Rozumiesz ? Nie potrafię ! - mówiłam zapłakana . - Pamiętaj tego co mi teraz zrobiłaś , nie wybaczę ci do końca życia . - rozpłakany Harold wybiegł z dachu , a ja upadłam na ziemię zapłakana . Miałam tego dość . Poczułam Niall'a który mocno się we mnie wtulił i szepną . - Będzie dobrze , obiecuję ci . - przytuliłam go bardzo mocno . Brakowało mi własnie takich czuły pocałunków i przytuleń . Teraz już wiem że loczek jest jednym podłym draniem . Cieszę się że jestem z Niall'em . Kocham go . - Juluś , chodź do domu . - szeptał mi blondyn do ucha . Nie miałam ochoty nawet wstać z ziemi . Zasnęłam w jego objęciach na dachu . Kiedy rano obudziłam się leżałam u siebie w pokoju koło Niall'a , chyba nie spał całą noc . Jego oczy były aż podkrążone . Na sobie miałam moją koszulkę do spania i spodenki . Musiał mnie przebrać kiedy spałam . - Dzień dobry . - powiedział czule Irlandczyk , a następnie odgarnął moje włosy na bok i pocałował w czoło . - Nie spałeś ? - zapytałam jeszcze moim zaspanym głosem . - Nie . Nie mogłem zasnąć , wiedząc że mam przy sobie swoje największe szczęście . - uśmiechnęłam się i wtuliłam się w jego gołą klatę . - Kocham Cię . - szepnęłam . - Ja ciebie też . - odpowiedział blondyn . Zamknęłam jeszcze na chwilę oczy i postanowiłam wstać aby zrobić mojemu kochanemu głodomorkowi śniadanie . - Nie wstawaj . - powiedział Niall . - Ja dzisiaj zrobię śniadanie . - dokończył . Uśmiechnęłam się do niego czule . - Zapomnij . Albo ja robię sama śniadanie , albo my razem . - powiedziałam stanowczym tonem głosu . - No niech ci będzie . - powiedział Niall . - Poczekaj pójdę tylko się ubrać kochanie . - powiedziałam i poszłam do ubikacji . Ubrałam się w to klik i rozczesałam swoje długie blond włosy . Weszłam do mojego pokoju po Niall'a , ale go tam nie było . - Pewnie jest już w kuchni . - powiedziałam po cichu sama do siebie . Zbiegając po schodach potknęłam się i sturlałam  po schodach . Kiedy się obudziłam leżałam na łóżku , a nade mną 5 przyjaciół , najlepsze co mogło się w tym moim nieszczęściu zdarzyć to to że Harry też koło mnie był . - Julia , kochanie nic ci nie jest ? - pytał się mnie mój zatroskany brat Liam . - Nie , chyba nie . - powiedziałam . - Mówiłem że nic jej nie będzie , a wy lataliście jakby już umarła . Wszyscy jesteście żałośni - powiedział wkurzony Harold , chyba jeszcze mu nie przeszło po wczorajszym , wcale się nie dziwię . Wciąż czułam się strasznie . - Nie przejmuj się nim , przejdzie mu . - powiedział Zayn . - Mam nadzieję . - odpowiedziałam szeptem . - Okej , co tak się modlicie nade mną wstajemy i idziemy robić śniadanie . - wszyscy się uśmiechnęli i wybiegli z mojego pokoju . Ze mną został tylko Niall . - Na pewno nic ci nie jest ? - zapytał zatroskany mój chłopak . - Na prawdę nic mi nie jest . Straciłam tylko przytomność , trochę bolą mnie plecy , ale przeżyję . - powiedziałam chłopakowi z uśmiechniętą buzią . - Ale ze mnie kaleka . - powoli wstałam łapiąc się ręką za plecy . - Kocham Cię . - szepnął do mnie Niall i pocałował namiętnie . - Ja ciebie też kocham . - kiedy zeszliśmy na dół . Czekał na mnie i prawdopodobnie na Niall'a stolik ze świecami  , różami i śniadaniem . Uśmiechnęliśmy się do siebie i siedliśmy do stolika . Na stole leżała kartka z napisem " Tylko tyle udało nam się przygotować , bawcie się dobrze gołąbeczki - chłopcy " Po piśmie od razu poznałam że to Louis pisał on tylko robi takie byki . Zaśmiałam się . - Ale nas rozpieszczają . - powiedziałam cicho do blondyna . On się tylko do mnie uśmiechnął . Jedliśmy w milczeniu , lecz nasze wzroki od siebie się nie odrywały . To było piękne , rozumieliśmy się bez słów . Teraz już wiem , że tylko jego kocham najbardziej na świecie . Wstałam i usiadłam mu na kolanach patrząc się w jego tęczówki . - Kocham Cię . - szeptałam mu w kółko i to samo do ucha , a on całował mnie po szyi . - Julka , dziękuje . Dziękuje ci że jesteś teraz tu ze mną . Nie chcę aby ta chwila się szybko kończyła , obiecaj mi że będziesz ze mną pomimo wszystko i wszystkich . Obiecaj mi . - mówił blondyn . Uśmiechnęłam się do niego bardzo czule . - Obiecuję ci , że nic ani nikt nas nigdy nie rozdzieli . - po wypowiedzianych słowach przeze mnie , Niall chwycił moje policzki i namiętnie pocałował . Temu wszystkiemu jak na złość przyglądał się Harold . Spojrzał na mnie swym załamanym spojrzeniem . - Możecie się miziać gdzie indziej . - powiedział swoim ochryple załamanym głosem . Spojrzałam na niego jeszcze na chwilę i wróciłam do mojego Niall'a . Mijały dni , tygodnie i miesiące . Z Haroldem dzieją się dziwne rzeczy , co dzień do domu bierze jakąś dziwkę i się z nią bzyka . Słychać było z jego pokoju tylko głośne stękanie . Martwiłam się o niego , w końcu traktowałam go jak brata . Nie chciałam żeby skończył jak dziwkarz . Na jednym z festiwali siedziałam jak zwykle na mojego chłopakach kolanach , a reszta koło nas . - Za chwilę na scenie , pojawi się Harry Styles , zaśpiewa piosenkę polską . Verby - Nie łam mi serca .  Wielkie brawa . - na scenę wszedł loczek jak zwykle z załamaną miną . Popatrzył na mnie i na Niall'a . I za nim zaczął śpiewać powiedział . - To dla dziewczyny którą wciąż kocham , ale za każdym razem łamię mi serce . - wiedziałam że tyczy się to mnie . Wtuliłam się w Niall'a . A Harold swoim ochrypłym głosem zaczął śpiewać to klik .

PODOBA SIĘ ? MAM NADZIEJE ŻE TAK . JUTRO NASTĘPNY ROZDZIAŁ . DZIĘKI ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE .KOCHAM WAS . MÓJ TT klik . :)

15 komentarzy:

  1. jest świetny :*** czekam na następne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. boski *.* kiedy kolejny ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahah Styles śpiewa Polską piosenke ! ;*
    Kocham to opowiadanie!!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny , tylko szkoda mi Harrego ;(
    Czekam na następną część :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ! Jest jeszcze jakaś szansa, aby Julka była z Harrym ? Mam nadzieję, że tak, ale żeby Niall nie cierpiał za bardzo :p Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powtórzę to jeszcze raz:
    Masz dziewczyno wyobraźnie

    Jestem bardzo ciekawa co wymyślisz żeby chłopcy nie cierpieli:)

    Wspaniały rozdział;DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj ... Strasznie mi szkoda Harrego.. ;< No ale cóż nie musiał wcześniej kłamać.... ! ;> Ej ja to po prostu uwielbiam i kocham ... ;> dodaj więcej w jednym dniu!!!!! Pozdrawiam cię cieplótko.. ;> :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Awww :3 Nialler :* Czekam na następne rozdziały + jak pisała moja przedmówczyni : masz dziewczyno wyobraźnię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Awwwwwwwwwwwwwwwww *-* Zajebiste, ej! :3333

    OdpowiedzUsuń
  10. ej, PAULINA. OBIECAJ ŻE CALY CZAS BEDZIESZ Z NIALLEM A NIE HARRYM. OK? -.- XD

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny . ! <3 i zgadzam się , Julia ma zostać z Niallem . ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem ciekawy blog. Pomijając kilka, w zasadzie mniej istotnych błędów, ogólnie ciekawie. Całość prezentuje się dość ciekawie. Ogólnie bardzo zakręcona fabuła. Szczerze mówiąc nie potrafię do końca rozgryźć głównej bohaterki. Najpierw kocha Harrego, potem już go jednak nie kocha i kocha Nialla. Trochę tego nie ogarniam. Poza tym, podoba mi się fabuła oraz postać Nialla. Harry mnie trochę irytuje. Nawet nie wiem dlaczego, tak zwyczajnie.

    http://givee-your-heart-a-break.blogspot.com/
    http://i-will-be-here-by-your-side.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie piszesz ! czekam z niecierpliwością na następny rozdział :)
    Kibicuję Julii i Niallerowi :D

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam, ale staram się trochę rozkręcić i ciągle poprawiać ;)
    http://ntxoxomoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń