piątek, 25 maja 2012

12 Rozdział

Nie mogłam uwierzyć że to się dzieje naprawdę , wciąż czułam na sobie miliony wzroków , one chciały mnie zabić ale w tej chwili nic się nie liczyło . Tylko Niall . - Kocham cię . - szepnęłam ze łzami w oczach . - Co mówisz ? - krzyknął blondyn do mikrofonu . - Kocham cię . - szepnęłam ponownie . - Nic nie słyszę , głośniej . - wkurzona wyszarpnęłam mu ten mikrofon i krzyknęłam - Kocham Cię mój Irlandczyku . - wnerwiona oddałam mikrofon . To musiało śmiesznie wyglądać ponieważ chłopcy oprócz Harrego wybuchnęli śmiechem . Na moich polikach zagościły dwa duże rumieńce . Niall objął mnie w pasie i powiedział . - Haha o to moja prawdziwa dziewczyna , agresywna ale jaka za to słodziutka . - uśmiechnęłam się słodko i walnęłam blondyna lekko w ramię . - Pożałujesz w domu - z zamkniętych ust wyjąkałam . Niall się tylko zaśmiał . Po koncercie poszliśmy z chłopakami na małe Party hard . W tym momencie włączyli piosenkę na której po raz pierwszy pocałowałam Harrego klik . Kiedy tańczyłam z loczkiem po przyjacielsku musieli akurat tą piosenkę puścić , kurde . Jakoś dziwnie się czułam , wszyscy tańczyli w parach a ja z Harry stałam jak wryta . Jak na złość mój blondyn musiał iść na stołówkę wyżerać żarcie . - Zatańczysz ze mną jak ... jak brat i siostra ? - spojrzał na mnie Harry . - Ym . jasne . - nie za bardzo chciałam , ale nie chcę zranić go . Loczek objął mnie w tali a ja moje ręce zaplotłam na jego szyi . Lekko się w niego wtuliłam , strasznie dziwnie się czułam . On chyba też , drżałam cała , a jemu wyszła gęsia skórka. Musiałam się rozluźnić . - Siema Harry , ale odbijam . - krzyknął Zayn . Od razu zrobiło mi się lepiej . Z mulatkiem kochałam tańczyć, a zwłaszcza wtedy kiedy jest on pijany . A teraz był . Po tej piosence leciały same szybkie dynamiczne piosenki . Zapoznałam kilka dziewczyn , jak zwykle trochę a może bardzo się upiłam . Weszłam z koleżanką na stół i zaczęłyśmy wykręcać naszymi bioderkami . Wszyscy tylko nam podgwizdywali . Do clubu wszedł obżarty Niall , kiedy mnie zobaczył wbiegł do nas na stół objął mnie i krzyknął . - To moja dziewczyna panowie i panie , zazdrośćcie mi . - pocałował mnie bardzo czule i namiętnie . Ja z Niallem wróciliśmy sami  do hotelu , ponieważ reszta gdzieś się zaszyła . Wracając lekko obijaliśmy się o siebie . - Kocham cię kochanie . - wyjąkał pijanie Niall . - Ja ciebie też skarbie . - odpowiedziałam również pijanym głosem . Kiedy dotarliśmy do pokoju oczywiście wzięliśmy wspólną kąpiel  . W nocy było słychać głośne jęczenie dobiegające z naszego wc . Przebudziłam się jako pierwsza , lekko przestraszona obudziłam blondyna . - Niall , boję się . - wyszeptałam . Spojrzał na mnie swoimi zaspanymi oczami i wstał . - Niall idę z tobą . - wstałam i schowana za Irlandczyka podeszłam z nim pod toaletę . - Na 3 otwieramy . - powiedział Niall . - 1 ... 2 ... 3... - szybko otworzyłam drzwi . To co zobaczyliśmy z blondynem w środku naszej wanny doprowadziło nas do wymiotowania . - Zayn !!! - krzyknęłam wkurzona . W wannie leżał nagi mulat i jakaś naga dziewczyna  . - Ubierajcie się i wynoście się stąd . - krzyknęłam . To było obrzydliwe . Niall'owi zrobiło się trochę głupio że muszę to wszystko oglądać . - Zayn proszę opuśćcie nasz apartament . - poprosił grzecznie blondyn . Wkurzona wyszłam na taras . Po 15 minutach poczułam jak Niall mnie obejmuje . - Przepraszam . - wyszeptał mi do ucha . - To nie twoja wina skarbie . Na prawdę się wkurzyłam jak zobaczyłam ich w naszej wannie . Życzę Zayn'owi szczęścia i wgl . ale teraz kiedy będę chciała iść się kąpać wszystko bd mi się to przypominało . Może trochę wyolbrzymiam ale taka jest prawda . - Niall zamknął mi usta pocałunkiem . - Uwielbiam kiedy się wnerwiasz to jest takie słodkie . - wyszeptał mi blondyn . Jaki on jest romantyczny , kocham go nad życie . - Jutro rano zamówię sprzątaczkę , wysprząta nam całą wannę . Specjalnie dla NAS kocie . - powiedział i złapał mnie lekko za tyłek . - Julka , kiedy ostatni raz kochaliśmy się ? - zapytał nie śmiało Niall . - Dwa tygodnie temu głuptasku , a czemu pytasz ? - zapytałam . - Nie żeby coś , ale mam na ciebie ochotę . - powiedział cicho . Po jego głosie było słychać że jest lekko zawstydzony i spięty . Wsadziłam rękę pod jego koszulkę . - Hm . słucham ? Nie słyszę . - powiedziałam z uśmiechem na twarzy . - Mam na ciebie ochotę !!! - krzyknął blondyn po czym wziął mnie na ręce i wbiegł do łóżka . Lekko kładąc się na mnie rozpiął mi stanik . - Mmmm . - wyjąkałam cicho z ust . - Ależ ty napalony Horan'ie . - powiedziałam śmiejąc się . Horan spojrzał na mnie . Rozebrał mnie od razu we mnie wszedł . Po stosunku usnęliśmy nadzy na podłodze . * rano * Ktoś puka do drzwi . Patrzę na zegarek , dopiero 7 : 30 . Spojrzałam na mojego blondyna i pocałowałam go delikatnie w usta . Obudził się . - Dzień dobry kochanie . - wyszeptał i łapiąc mnie w talii przyciągnął na siebie . - Skarbie , ktoś puka do drzwi . Trzeba otworzyć , poczekaj to zajmie tylko chwilkę . Ubiorę tylko majtki i koszulkę . - powiedziałam mu czule . Niall wlazł nagi do łóżka a ja już prawie ubrana otworzyłam drzwi .Na progu stał Zayn z dziewczyną z którą uprawiał wczoraj sex w naszej wannie . Spojrzałam na niego z obrzydzeniem . - Co chcecie ? - zapytałam . - Ja .. ja chciałem ciebie przeprosić . Byłem wczoraj pijany ona Dominica też i tak jakoś wyszło . - po wyjaśnieniach Zayn'a jakoś wszystko mi przeszło . Przypomniało mi się jak po pijaku uprawiałam kiedyś sex z Haroldem dlatego wybaczę im . - Ech .. okej . - powiedziałam . - Jestem Dominica. - przywitała się koleżanka Zayn'a . - Miło mi , Julka . - odwzajemniłam jej uśmiech . - Na prawdę strasznie mi głupio ... - mówiła skrępowana dziewczyna .  - Nic się nie stało , na prawdę . - machnęłam ręką . - Mała , Dominica jest moją nową dziewczyną , chciałbym abyś ją zaakceptowała . Chociaż ty jako jedyna . - powiedział Zayn . - Oczywiście że zaakceptuję ją . Ja i Niall dzisiaj mamy zamiar wybrać się na kolację do restauracji jakieś idziecie z nami ? Zapoznamy się bliżej i wgl . - powiedziałam . - Raczej nie .. Niall chyba nie bd zachwycony tym pomysłem . Będziemy wam przeszkadzać tylko . - wyszeptała wciąż skrępowana dziewczyna Malika . - Spokojnie będzie okej . Przyjdźcie po nas o 17 : 00 .

MARNY ROZDZIAŁ WIEM , PRZEPRASZAM ZA TO . MI SIĘ NIE PODOBA . MÓJ TT KLIK .
BOHATERKI :
JULKA ( NIE WYRAŹNE DWA ZDJĘCIA ) : KLIK I KLIK
NOWA BOHATERKA DOMINICA : KLIK
PRZEPRASZAM ZA BEZNADZIEJNY ROZDZIAŁ ; C

8 komentarzy:

  1. oj tam oj tam fajny jest ;D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnyy ! nie znasz się ;D
    czekam na kolejnyy ! <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny jest <3 proszę cię jeszcze dzisiaj pisz 13 rodzial :c
    KOCHAM CIĘ PAULA <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne!!! jeszcze się okaże że to była dziewczyna Nialla albo coś

    OdpowiedzUsuń
  5. Imagin jak zwykle super!!
    Trochę mi nie pasuje że jest wprowadzona dziewczyna ale jakoś się do niej przekonam.
    Poza tym wyszło ci świetnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. super ;*
    zapraszam do mnie http://fefa-opowiadaniaoonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurde ja chcę już 13 rozdział ;xxx

    OdpowiedzUsuń